sentap nehh .-.-


kfine gua sentap same luu SUPERMAN . asal ? tauu kann kenape . emang lha dah tau cerite sebenar .tapi still tak boleh terima lagi lha . *agaklhakann .sape yang sanggup kongsi pakwe , aku sayang kau babe , maaf lha aku emang tak rele kau ngan dye . sumpahh aku jeles gilak babi neh .ekud hati nak je bunuh betine tuhh , *pakkalpakkal .terpakse lha telan ape yang patot/tak patot selame sebulan nehh .-- tapikann takud aa , aku takud kau sangkut ngan dye .takud sangat-2 .): aku taknak dye rampas kau dari aku , tolong lha ,dye nak amik/sayang orang lain ,buat lha . asal kann jangan kauu , merayu gilakk , akuu sayang kau gila babeng nehh . *aku tak rele kau kene pelok/sentuh dengan dye ,*ehh tauu kan haram ? erkk -.- *takpayah kelua dating ngan dye ,nanty mesti diamintak macam-2 .-habis nanty duet . *jangan bawak dye jenjalan naik moto/kete-abiskan minyak kau je ,bazer tauu .-.-*jangan gayot ngan dye memalam -kautuh nak sekolah , kang kat sch mengantukk .-.- *jangan mesed ngan dye -nanty jari kau penat tekan skrin tuu , sian kauu -.-  *jangan manje-2 dengan dye depan orang-bukan ape nanty orang mengata pula  -.- . egadtauu . bukan ape demi kebaikan kau jugakk , hoho #takpasal . if dah ngan dye tuuhh , JANGAN LUPAKAN AKU ,ABAIKAN AKU , tauu . ! sentap nehh , *sabarsabar . aku sayang kauu ,kau jangan macam-2 ngan aku . no no no =.=  k stop , yumm kett , emmuaaahh , ! bye supermann -.-

*patah beribuuuuuuuuuuu hatikuuuu .:( :( lurve youuu <3

THANKS FOR READING MY DEAR

No comments:

Post a Comment