*-*


kfine . act dah lame nak luahkan kat sini , tapi hari neh baru ade mood nak menulis pasal neh ,this about me and my mum , cenggini , aku tak tau ape salah aku kat dye sampai dye tak puas hati sangat ngan aku , bayangkan . daripade pagi sampai ke tengah malam bile dye jumpe aku je mesti ade yang tak kne . ade je yang dye nak marah-2 bebel . pagi-2 sebelum pegi sekolah wajib kene marah ngan dye dulu .even aku just buat hal kecik *takminumsusu . itu pun nak jadikkan hal kea ? --- balik sekolah jangan cakap , makin kuat kene bebel . mrah semue  . bende yang aku tak buat tapi dye tetap nak salahkan aku . siape boleh tahan ? hari-2 kene maarah bebel semue ,pehh , rase macam nak lari umah je kann . shitt ! *ibuu. adek tak penah buat salah tau .before neh adek buat bende yang same tapi ibu tak penah buat adek cenggini sekali , kenape ? ape masalah sebenanye ? ibu dah benci sangat tengok muke adek dalam umah neh ? cenggituuu ? :/ haihh , telan jelha kann . tadi before dye gie keje kene mra lagy . *nasebnaseb .aku ekut anta ibu g keje .dlm kete aku senyap gile /buat muke . n then lpas anta ibu pegi keje ayah bawak aku pegi banda . egad kan nak pusing-2 jee , ttbe dye benti kedai moto pegi beli kan aku elmet  .wahhhaaaii .*gilak tkjot aku kann , even dapat elmet je aku dah bersyuko gilee , >pandai ayah amik aty aku , buat aku happy balik > thanks a lot dad . I LOVE U SO MUCH ,! :D .

THANKS FOR READING MY DEAR

No comments:

Post a Comment