BETINE .


rele tak kalau pakwe kite sendiri ade relay ngan kawan kite ? mesti tak kann . kfine sahabat kauu buat aku cenggini , *ehh salahh ,KAWAN .sanggup kan kauu tikam dari belakang ? ape punye jenis manusia lha .even aku tauu cerite sebenar . sampai bile-2 pun aku takkan maafkan kau . if kau tak melayan bende takkan jadik , betul tak ? kau sendiri ade otakk.bolehh pike . kalau betul kau pike perasaan aku . kau takkan layan babe , even lelaki tuh yang mulekan dulu . lepas satu satu kawan kauu buat kann .macam sengaje je .. *tuhh yang kau kate taknk ROSAKKAN PERSAHABATAN ? puihh  . depan akuu punye lha baikk ,belakang macam harem .jangan egad kiteorang yang kene ngan kauu nehhh , kiteorang senyap . kiteorang suke ngn perbuatan kauu .. bukan tak nak pertahankan . cume nak tengok sejaouh mane kau nak hidop dengan care macam nehh , ekud kan hati aku , emang nak hempok je . *sabarsabar . siyes aa aku cakap .lepas neh kau buat taik lagi , tak teragak-2 kod nak serang . *bukti ^^ . haihhh .kauu emang tak sepatutnye layak dapat kawan/sahabat dalam dunie nehh taauu takk ,.AKU BENCI KAU SANGAT-2 . ! kau PERAMPAS ! *perangai serupe hanjing yang menyalak dikaki bukit!  haha . *jangan tanye kenape kalau satu hari nanty diri kau akan diperlakukann /rase ape yang kiteorang alami sekarang . get ready yeahh babehh :)) 

THANKS FOR READING MY DEAR

No comments:

Post a Comment