OVER with them . START with him =)


hello , lame dah kan aku tak update , ala , if update pon , tak ade sape bace =) okayy , macam-2 berlaku dalam hidup aku skunk niehh ,act , aku dah tak ade kait mgait dgn mrT . kami just KAWAN sahaje buad mase skunk niehh . yess . aku emg sayang kan die . tapi , aku tak suke tok couple dengan die , sebab , tuhh boleh buad kan kiteowg jadik MUSUH nty .skunk , mesti macam-2 yang mrT tuhh pk pasal aku kan .msti dye benci kat aku /ckap aku jahat .its okayy my dear , bia lha awak pk macam-2 pasal saye. asalkan , saye tawu diri saye macam mane .egat , bukan tak nak trme . tapi bia lha kite BERKAWAN saje . 

mrBIE . okayy , dye nihh ,my sayang ,   .k tao lha ap yang jadik kat kiteorg skunk nihh kan . dyebuad hal dye , aku buad hal aku, aku macam tak ujud dlm hidop dye ,n then , aku buad kputsn tok CLASH dengan dye , tapi dye tak nak lepas kan aku , tapi , aku dah cakap , aku still akan anggap , yg kiteowg nihh dahh tak ade ap-2. OVER !sori ,bunyi macam jahat kan . sori , pompan mane tahan yg kalau ,madah sebok dengan kje dye .sapai tak ade mase langsong dgn gurl dye .btaw . aku clash dgan dye seblom aku knal rapat gilak dengan mrT .okayy , stop pasal dye .

.skunk nihh aku dah ade boy . !name dye MOHAMAD NAZRUL SHAFFUAN . okayy , kite owg baru kpel . . tak ade lha lame kan . kenal pon kat dalam FACEBOOK .hee =) act , aku dah mule sygkan dye . aku hope , dye nihh okayy dri ex-2 aku sblomnye . okayy , care dye tak same macam boy-2 kat lua sane bile bercouple .dye nihh , tak jiwang kot  . haha. kkdg saje . tapi tak ade lha lebih-2 .tapi dye nihh , okayy lha , =) selesa sangat dengan dye ,

THANKS FOR READING MY DEAR

No comments:

Post a Comment