alhamdulilah=)


hayy readers . ap macam .? oukee takk .? heee . okayy . dahh  5 hari result pmr kua kan . macam mane ngan result korang-2 .? okayy takk ,mesti gempak-2 kan . macam mane ngan aku lak .? okayyy . alhamdulilahh , result aku kali nihh sangat mngejot kan semue orang .=) kenape .?sape-2 yang kenal aku / satu sekolahh tuhh , msti tao aku macam mane kan .yeahh . aku seorang yang sangat pemalas , hee , keje sekolah yang cikgu kasik tak selalu complete , kadang-2 saje ^^ / .n then , result aku kua , semue tekejod . aku sendiri pon tekejod gilee , sampai pike tuhh mybe slip orang lain . alhamdulilahh . aku dapat 8A1B . . tak  tao macam mane bolehh dapat . rezeki tuhan kasikk ,=) . sangat-2 bersyukur ,, tengs kat cikgu / parents/adek bradek /kengkawan yang selalu kasik aku semangat / tok belaja . tengs a lot kat sape-2 yang  kasik aku presnt tuhh , sangat-2 terharu n bersyukurr . tak lame lagii dahh 2012 . huhhh . besar dahh SITI SYAHIRAH BINTI MOHD SETRIA nehh kan  , taon depan 16 tahun dahh . hope next year will be better than this year .+,+ . okay korang , nty kite sambog lagi eahh . kbhoiii . muahh sikid ;)

THANKS FOR READING MY DEAR

No comments:

Post a Comment