baru aku tao sikap kau .


.hye readers .okayy , hari nihh aku nak sambong cerite pasal mrBIE . korang pon tao dye sakit kan .smlm masok hospital . alhamdulilah ,skunk niehh dye dah sehad .tapi , doktor tak dapat nak detect ap penyakit dye ..harap-2 dye sehad selamenye . and penyakit tuhh tak datang lagi .AMINNN .

.dah bace kan title kat atas tuhh . okayy , nihh pasal mrT . selame nihh aku egat kan dye baik yang teramat sangat . but aku salah .macam nihh , korng pon tao kan kiteowg skunk just kawan .?semalam ttbe dye kasik text cakap jangan layan dye lagy , aku macam plik lha kan .tye dye kenape , n then kiteowg gadohh .time gadoh tuhh , macam-2 dye cakap pasal aku .dye banyak maki aku .tapi aku tak balas text dye dengan maki jgak , aku still bole sabar , aku balas dengan sebaik mungkin .makin lame , ayat die makin biadap . okayy , aku still chill . sampai dye cakap aku BOHSIA , wah-2 emg aku tak boleh tahan . mulot dah serupe cilake .amik kau kene bapak ayam sbijik ngn aku , nak sangat kene kan .dah aku tak nak kau tok jadik boy aku , sudah lha , tak payah lha nak maki-2 , muke tak tao malu betol .pastu nak tunjuk kau tuhh gangster . ehh , besar mane kau , kuat mane kau pon , mati masok dalam tanah jugak kan . ap jenis manusie kau nihh pon aku tak tao lha kan . okayy , aku dah decide , lpas nihh lau kau nak kawan dengan aku balik , sorii yea , aku dah nekad . tak nak terime manusie yang bersikap binatang macam kau nihh dalam hidop aku . sekali kau buad aku, selamenye aku egat 

THANKS FOR READING MY DEAR

No comments:

Post a Comment