maafkan aku sayang

 
jumaat lepas family kau digemparkan dengan berita yang sangat menyedihkan . adik kau faris alif accident . keadaan dia kritikal . aku dapat tau lepas jengah facebook petang tu. kalau tak mungkin aku tak tahu apa yang berlaku dekat family kau . aku sikit tak salahkan kau tak bagitau aku . sebab mungkin waktu tuh , diri kau sendiri kusut sedang memikirkan keadaan adik kau yang kurang stabil dan sedang bertarung nyawa . aku faham sayang .tapi aku rasa diri ku saat ini tidak ada guna langsung terhadap diri kau . aku tidak mampu untuk membuat apa apa / bahkan nak memberi kata kata semangat dekat kau pun tidak boleh sayang . sedang hati ku berkocak risaukan keadaan adik kau ,diri niy sentiase nak tahu perkembangan adek kau . tapi apa kan daya . aku tak mampu nak berbuat apa . aku sangat mengharapkan aku ada disisi kau pada waktu begini . tapi  langkah ku semua seolaholah terkunci seketika . setiap hari aku telefon bimbit ku genggam erat . menunggu panggilan dari kau . ada kala setiap sebelum tidur , jari jemari ku sudah siap sedia mendail nombor kau tapi aku takud waktu ku tak sesuai . diriku bagaikan patung . senyap , tidak mampu untuk berkata dan berbuat sesuatu . dalam aku tidak mampu untuk berbuat apa , aku sentiasa mendoakan keselamatan faris dan kau sekeluarga sayang . setiap hari aku melihat profile ibu kau untuk mengetahui keadaan faris . sayang . aku nak kau tahu , walaupun aku senyap tidak bermakna aku tidak ambil kisah . mungkin diriku belum cukup matang untuk menghadapi situasi begini . maaf sekali lagi ku pohonkan . aku harap kau dan sekeluarga tabah menghadapi dugaan yang Allah berikan . in sya allah doa kan ku kirimkan kepada faris setiap hari . 

THANKS FOR READING MY DEAR

No comments:

Post a Comment