excited ------ > sedehhh

 
hari neh buke dekat rumah mama , excited nehh sebab superman ade sekali ,kononnye lha kann . k tup tup .dapat tauu dea takdapat datang , sebab jage mak dea sakit . *ehhkenape kau tak pena nak kasi tau akuu aa ? haihhh . if datang pun mybe sekejap jea . okayy , akuu tunggu kauu ,tengok jam . nak dekat bukee dahh , tunggu lagi . sampai da buke punn kau tak muncul-2 lagi . haihhhh . sedehh k time tuuu , sebab kau yang beriye-2 sangat .lepas buke , lepak ngan budakk-2 nehh dekat bilik . gelak-gelak semue . tapi jauhh sudut hati aku egad dekat kau .mengharap kau muncul depan aku . dalam mase aku tunggu kau tuu . mastura asyik tanye aku ,bile nak balik ? bile dea tanye macam tuu jea , aku cepat-2 tukaa topik .bukak cerite lain . bukan ape , akuu still nak tunggu kauu . bebual punye bebual . tetibe akuu denga bunyi moto kauu , k seriesly akuu happy gile bile kau datang . rase macam nak kelua n then nak hug kau lelame kat situu  , tapi tak bolehh . kauu masukk ,. k akuu still diam dalam bilik .*control konon . adek kau bangun . kua salam kauu , akuu follow belakang dea . pastuu kau pegi belakang jumpe mama , k akuu duduk dalam bilik ngan bebudak neh .kau datang bilik balik , kau cakap kau nak makan . saje jea akuu lelambat pegi dapo sebab taknak kau balik cepat . nak taknak akuu gerak jugak lha pegi dapo tuu before kaki kau melekat dekat aku . haha . otw nak pegi dapo . aku nampak something dekat phone kau . keychain tuuu . ade huruf Y love . okay akuu diamkan . mybe salah nampak kot . aku layan kau dekat dapo . banyak kali kau kene kan aku kan ? buli akuu kan? suke kauu eahh kene kan akuu . lagi sekali . akuu nampak keychain tu .kali neh aku nampak full . Y LOVE F . sentap bhai hati akuu . okay kat situu feeling aku dah lain . sakit hati ade . sedeh ade . , k start time tuu  ,ape yang kau cakap aku menjawab .. sampai kau cakap yang aku sekarang dah pandai melawan cakap kau . akuu diammkann jeaa ape yang aku nampak . even hati akuu sakit .lepas makan , kau lepak dalam bilik ngan aku . mas , joy . okay dalam bilik . phone kau madaah bunyi jea , dengan sape kau text aku taktauu . hatii aku makin sakit , sebak wehh aku kat situu , akuuu dah start senyap . mate dahh berair . naseb baik dapat tahan lagi . kau tak perasan  , bagus . aku try ketawe time kau buad lawak dengan bebudak nehh untuk cover rase sebak aku tuu. yeahh , akuu ketawe tpi sekejap jea . time balik . salam kau . n then aku gerak , atas moto mate aku da mule berair balik  , aku cover . tahan . sebab kau ade dekat belakang aku , aku cube tahan sampai rumahh , tapi takbolehh . lepas traffic light . kite bpecah . atas moto tuu jugak aku nanges .  aku tauu maksud keychain tuu , kau cakap dengan aku kau dah tak de pape dengan dea . kau benci dea . tapi ape ? ape yang aku nampak kau sayang dea ! bukan benci ! sampai bile wehh nak macam nehh ? makan dalam wehh akuu . :'(  aku harap sangat kau bukan macam ape yang aku sangke kann , please ? aku sayang kau sangat , aku tak pernah sayangkan lelaki macam mane aku sayang kan kau . :'(

THANKS FOR READING MY DEAR

No comments:

Post a Comment