Coretan Pertame (;

 okayy,aku baru jea buat blog niehh . niy pun hasil pertolongan darii embe aku, shabbie yana ..thnks a lot babe !:) kesian jugak kat dyer ,pagy3 bute kene siap kan blog aku niehh . hehe . pape hal pun thanks sanad ! .erm , hari niy . pagy2 lagi kami dah rncg nak jpe , (me&mrbie) .dah semagat niyh siap2 nak jpe si dyer , ttbe ,, mrbie kasi text ,jgn dtg lu . sebab my exboyfie ade dgn dye. err .geram sanad !setiap kali kami bdue nak date msti ade penyibukk tuhh , benci aku .. so , terbatal lha kami punye date ,.  ptg sikit . mrbie suruh jpe dye sebab si pnyibuk tuhh dah tak de . wahhh . bbunge3 lha hati aku kan . tapi hanye seketike . sebab , spai sane , ade embe dye yg bkaitan dgn kawan aku . tebukak lha sejsrah itam diorg kat situ .. hum , so , yg jadi mgsenye aku ngn mrbie ,.  sad sanad sebab dpat jupe skejap jea .:( . okeyy lha ,, stop dulu hehh . nty aku story moryy lagi . tata

THANKS FOR READING MY DEAR

No comments:

Post a Comment